دانلود موزیک|دانلود فیلم|نود هشت موزیک

http://enterfilm1.rozblog.com/

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام بمون به خاطرم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ندیم به نام بمون به خاطرم | دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ | متن آهنگ جدید ندیم به نام بمون به خاطرم نمی زارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه نمی زارم بدو

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ندیم به نام بمون به خاطرم | دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ | متن آهنگ جدید ندیم به نام بمون به خاطرم نمی زارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه نمی زارم بدو

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
خلاصه داستان :

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ندیم به نام بمون به خاطرم

| دانلود با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ |

http://nilofile.ir/uploads/1394130230011.jpg

متن آهنگ جدید ندیم به نام بمون به خاطرم

نمی زارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه

نمی زارم بدون دیدت امروز فردا شه

نمی زارم که حتی لحظه ای دلخور شی از من

همه حرفاتو هرجا که زدی یادمه حتما

بمون به خاطرم عاشقم من تورو کم دارم 

خودم کنارم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

نمی زارم یه لحظه حس کنی دلت پشیمونه

دیگه از این به بعد با خودم همیشه می مونه

تو که از تو چشات هر چی و پنهون کنی معلومه

می دونم عاشقم هستی دلم پیشت آرومه

بمون به خاطرم عاشقم من تورو کم دارم

خودم کنارم پیشتم خیلی دوست دارم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

بمون به خاطرم حاظرم تا آخرش هستم

خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم

 

   دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت ۳۲۰
حجم آهنگ : ۶٫۲۳ مگابایت

توضیحات / دانلود گزارش کد : 2

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان